עלויות חתונה אזרחית בחו"ל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מי שזכה להכיר מקרוב את תהליך הפקת החתונה השגרתי בישראל, יודע שמדובר בחודשים ארוכים ומורכבים, אסטרטגיות ורשימות אינסופיות שלא היו מביישות תכנון מלחמה. אל כל אלו נלוות הוצאות כבדות שמצליחות איכשהו לעבור בקלות את סכום 100,000 השקלים גם באירוע הקטן ביותר.

עבור זוגות מסויימים התקופה הלחוצה הזו וגם ההוצאות הגדולות שוות את המאמץ, מכיוון שבסופם מחכה החתונה המושלמת וסביבם מאות אורחים, זיקוקי דינור, להקה מחשמלת ושאר תוספות. מעברו השני של המתרס ישנם זוגות שרק הרעיון לעמוד במרכז אירוע המוני כל כך גורמת להם לרצות לברוח אל בית העירייה הקרוב לביתם. עבור אלה האחרונים חתונה אזרחית בחו"ל היא פתרון נהדר וגם פשוט יחסית לביצוע.

חתונה אזרחית הינה פתרון יעיל לא רק לסרבני מסיבות. עבור זוגות רבים אחרים זוהי בעצם האלטרנטיבה היחידה – מסורבי חיתון על ידי הרבנות הדתית או זוגות ישראלים שאינם יהודים. אך כיום, כאשר מגיע רגע האמת והטבעת נשלפת, מה שנותר הוא לצעוק "כן" ולמצוא דיל, כי בשעה טובה ומוצלחת ישנם מקומות רבים בחו"ל שישמחו לחתן אתכם נגד כל הסיכויים ובטקס מרגש ושמח לא פחות.

חתונה אזרחית בחו"ל

כשחושבים על חתונה אזרחית בחו"ל ההתלבטות היא גדולה והאפשרויות רבות. טקס קטן בבית העירייה או בבית המשפט, על חוף הים מוקפים בבני משפחה או במצודה אריסטוקרטית, ומה דעתכם על חתונה בגובה אלף רגל, כשאתם מרחפים בכדור פורח? הכל אפשרי והשאלה היא בעיקר כמה אתם רוצים להשקיע, והאם אתם מפיקים את האירוע בעצמכם או נעזרים בחברות ההפקה השונות, המתמחות בארגון חתונות בחו"ל, ויכולות לסייע לכם להבין מה צריך לארגן לחתונה בחו"ל.

כבר נגיד שבמידה ויש באפשרותכם להשתמש באחת מהחברות הללו כדאי לעשות זאת. ההפקה וגם הפשוטה ביותר תגבה מכם מאמץ רב וטרטור לא קטן במחוזות בירוקרטיה שאינה מוכרת לכם ואינה דוברת את שפתכם, אבל ההחלטה כמובן שלכם.

המדינות הפופולאריות ביותר על הישראלים לנישואים אזרחיים בחו"ל הן צ'כיה וקפריסין. אלו שתי המדינות בהן הפרוצדורה כולה היא הפשוטה ביותר וגם הזולה ביותר מכל הבחינות, נסיעה, שהות ואגרות שונות. מלבדן ניתן להינשא במדינות נוספות, למשל, ארצות מערב אירופה וארה"ב (חתונה אזרחית בניו יורק, חתונה בלאס וגאס), וגם קנדה וארצות מזרח אסיה מסוימות, שם הבירוקרטיה לנישואין תהיה מורכבת הרבה יותר מאשר בצ'כיה או קפריסין, יידרשו אישורים רבים יותר וכן תיתכן בקשה לשהות של שבועות מספר עד קבלת כל האישורים הנדרשים.

אלו הופכים את החתונה האזרחית בתחומם לפרויקט לא מאד מזמין שתלוי בהמון גורמים חיצוניים. מה עוד שכל זוג נמדד בפני עצמו וזוגות רבים ייפסלו ויימצאו שאינם מתאימים לחיתון במדינה הספציפית. לכן טרם קבלת ההחלטה בדקו היטב האם אתם באמת מעוניינים לפצוח בתהליך במדינה זו או אחרת, החלטה זו תהיה חשובה ומכרעת גם בעתיד במידה וחלילה עולים הנישואין על שרטון.

חתונה אזרחית בחו"ל – מחירים

במסגרת חישוב העלויות, יש לזכור לשכלל את כל הנתונים. החשובים שבהם יהיו מחירי הטיסות אל היעד, מחיר השהייה על פי פרק הזמן שיהיה על בני הזוג לשהות במדינה, מחיר האגרות והטיפול בטפסים וכל יתר ההוצאות כמו בגדים, אוכל, נסיעות ותוספות אחרות.

לשם ההשוואה, מחיר כרטיסי טיסה למזרח אסיה או לקנדה ינוע בסביבות ה- 1000 דולרים בממוצע ואף יותר, לעומת כרטיס טיסה לפראג שבצ'כיה או לקפריסין הנעים בסביבות 400 דולרים בממוצע. היחס הזה נשמר גם כאשר מדובר במחירי השהייה והאירוח.

בישראל קיימות כאמור סוכנויות נסיעות שתחום התמחותם הוא נישואים אזרחיים והפקת חתונות בחו"ל. אלה מצידם יסכימו לתת לכם טיפים לחתונה בחו"ל, לארגן ולהפיק כל חתונה ולהגשים כל גחמה אפשרית.

בפראג למשל מוצעות חבילות נישואים אזרחיים ייחודיות המשלבות טיפול בכל הניירת, הטיסות והשהייה וכוללות גם את גולת הכותרת טקס חתונה בטירה עתיקת יומין, טירות עם שמות אקזוטיים כמו טירת ליכטנשטיין או טירת דנטיצה. כמוהן מוצעות גם טקס חתונה במצודה או טקס חתונה בגן פרחים אקזוטי. מחירי האטרקציות הללו נעים בין – 700 אירו לזוג ותלויים בגודל הפנטזיה של בני הזוג.

חתונה אזרחית בחו"ל – דילים אטרקטיביים

למסורתיים וצנועים יותר שאינם זקוקים לחתונה עתירת פירוטכניקה מוצעות חבילות "טוס והתחתן" במחירים אטרקטיביים מאד המתחילים מ – 500 אירו לזוג. למשל דיל חתונה אזרחית בפראג: טיסה פלוס מלון ל- 3.5 ימים הכוללים ארוחת בוקר, טקס בבית העירייה בפראג והעברות, כולל כל הטיפול הנלווה בטפסים והאישורים ב- 595 אירו לזוג.

דיל נוסף, הפעם חתונה אזרחית בקפריסין: חבילת נישואין הכוללת, טיפול בניירת ובטופסי החתונה, כלל תרגום וחתימות נוטריון, טיסות, העברות, מלון ללילה אחד, טקס בבית העירייה ובקבוק שמפניה חגיגי, כל אלו ב- 550 אירו בלבד. אלו חבילות הבסיס, עבור כל התוספות כמו מוסיקה, תלבושות, השכרת רכב בחו"ל, וכיוצא באלו תשלמו כמובן בנפרד.

דילים כאלו ואחרים מוצעים לאורך כל השנה באתרים רבים ברחבי האינטרנט, כך שללא ספק ניתן להתחתן ולצאת מזה בזול יחסית. אז אולי לא יקיפו אתכם 500 חברים ובני משפחה ואולי זיקוקי דינור לא יאירו את השמיים כשתענדו טבעות, אבל בכל זאת תהיו נשואים ומאושרים ותזכו להתחתן בטקס האינטימי והמרגש עליו חלמתם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן