טיפים להשכרת רכב בחו"ל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

הטיול בחו"ל הרבה יותר גמיש ורב גוני כאשר נמצאים עם רכב שכור איכותי שמאפשר לכם להחליט לאן ומתי להגיע, מבלי להיות תלויים באחרים או בהסעות למיניהן.

כיום השכרת רכב בחו"ל היא פשוטה מאוד וזמינה באינספור דרכים, דרך סוכנות הנסיעות שמכרה לכם את חבילת הנישואין, דרך חברות ההשכרה הבינלאומיות בישראל וכמובן דרך האינטרנט בשלל אתרים. אך בגלל ריבוי הדרכים להזמין רכב שכור מראש וריבוי החברות בכל מדינה, חשוב להכיר את התחום ולדעת למה לשים לב, כאן נספק לכם כמה טיפים חשובים להשכרת רכב בחו"ל.

בחירת חברת השכרת רכב

חשוב כמובן לבחור חברת השכרת רכב בחו"ל שתהיה אמינה, מקצועית ובעלת פריסת סניפים שמתאימה לתכנון הטיול שלכם. ניתן לבחור באחת מהחברות הבינלאומיות המוכרות, במיוחד אם היה לכם עם חברה כלשהי ניסיון עבר מוצלח או לחילופין לבחור חברה מקומית קטנה יותר שלעיתים תציע מחירים זולים.

בבחירת חברה לא מוכרת, רצוי לחפש המלצות של מכרים או ברחבי הרשת האינטרנטית. אתרי טיולים ישראליים מציעים פורומים עם טיפים, המלצות ואתרים בינלאומיים כגון Trip Advisor, אשר כוללים שפע אדיר של המלצות גולשים אובייקטיביות.

הזמינו מראש

לגבי השכרת רכב בחו"ל מומלץ מאוד להזמין את הרכב כמה שיותר מוקדם. אם במקרה אתם מחליטים להשכיר את הרכב במהלך החופשה, אתם עשויים למצוא את עצמכם עם פחות אפשרויות או עם חבילות השכרה יקרות. כדי להיות בטוחים ומאורגנים, ההזמנה צריכה להיעשות כאשר כל לוגיסטיקת הטיול סגורה. כמו כן, במקרים של נישואין אזרחיים בחו"ל, אשר ידועים ומאורגנים מראש, מומלץ להזמין מראש דרך סוכניות בארץ או דרך האינטרנט, מה שמאפשר להשיג מחירים זולים יותר מאשר השכרה מיידית במקום.

פרטים מזהים ותשלום

חשוב במיוחד לוודא לפני הנסיעה איזה רישיון נהיגה תקף ביעד שאליו נוסעים – רישיון נהיגה ישראלי בתוקף, מהסוג החדש יחסית שעליו כיתוב באנגלית או רישיון נהיגה בינלאומי. כמו כן, מבחינת תשלום חשוב לוודא כי יש ברשותכם כרטיס אשראי בינלאומי לחיוב העסקה במקום או שהכרטיס שלכם מאפשר ביצוע עסקאות אינטרנטיות בינלאומיות במקרה של הזמנה מקוונת עצמאית. חייבים כרטיס אשראי כביטחון עבור חברת ההשכרה.

בחירת סוג הרכב

השכרת רכב בחו"ל מאפשרת לכם לנהוג ברכב חדיש ואיכותי, אך חשוב לבחור נכון. קחו בחשבון את תנאי השטח והנסיעה ולא רק את המחיר – נסיעות הרריות יצריכו רכב חזק עם מנוע של לפחות 1,600 סמ"ק. כמו כן חשוב לחשוב על נוחיות הנוסעים ולא להצטופף. קחו בחשבון מזוודות ועוד קניות בדרך, כך שתא המטען צריך להספיק לכם. קראו מידע על "קלאס" הרכב שמתאים לכם ועל הרכבים המוצעים במסגרת זו.

אביזרים נלווים

אם אפשר, הביאו איתכם מהארץ את האביזרים הנלווים. כל תוספת לחבילת ההשכרה היא לרוב שיטה של חברות השכרת רכב בחו"ל לגבות מחירים גבוהים כי הלקוח שבוי אם הוא חייב את האביזרים. הכוונה היא למכשירי ניווט GPS וכדומה ,שאפשר להביא מהארץ עם מפות מעודכנות (לא תמיד מדובר על תוספת משמעותית וחשוב לבדוק). כסא בטיחות לילדים אי אפשר כמובן להביא מהארץ, אז אותו תצטרכו לשכור מהחברה.

ביטוח

נושא הביטוח מהותי לגבי השכרת רכב בחו"ל. חשוב מאוד לקחת רכב עם הביטוחים המתאימים מבחינת הנהגים שינהגו בטיול, רצוי בהחלט לשלם עוד על ביטול השתתפות עצמית. נושא הביטוח עשוי להיות פתח לצרות רבות ולכן עדיף לרכוש את הכיסוי המלא מאשר לריב עם חברות השכרת רכב בחו"ל בשלט רחוק אחרי שכבר חזרתם ארצה.

לוגיסטיקה

השכרת רכב בחו"ל כוללת טיול במדינה לא מוכרת ועיסוק מול חברה זרה, לכן רשמו לכם את כל מספרי הטלפון של החברה, שמרו על קבלת מילוי הדלק בהחזרת הרכב ואפילו צלמו את הרכב מכל זווית לפני החזרתו. בררו מראש פרטים על רכב חלופי במקרה תקלה, סיוע וכדומה. יש לוודא מגבלות קילומטר וכיוצא באלו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן