חתונה בחו"ל – טיפים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אחרי שהפכתם את האינטרנט אחר מידע בנושא חתונות בחו"ל, שאלתם את כל מי שאתם מכירים, הפצתם בפייסבוק וצייצתם בטוויטר, כל מה שנותר הוא לקבץ טיפים אחרונים למסע החתונה הפרטי שלכם

בשלב זה בוודאי גיליתם כי חתונה אזרחית בחו"ל, אינה דבר פשוט, אבל גם לא כל כך מורכב. במילים אחרות, אפשרי בהחלט, עם טיפה כאב ראש. ננסה לחסוך לכם את האקמול על ידי אסופת טיפים שתקצר פה ושם את הדרך ותסייע לכם להבין מה צריך לארגן לחתונה בחו"ל.

חתונה אזרחית בחו"ל – עשה ואל תעשה

  • טיפ ראשון: חתונה אזרחית בפראג או חתונה בקפריסין. לא חלילה שיש לנו משהו נגד כל אחת מהמדינות האחרות בעולם המציעות נישואים אזרחיים בחיקן, אלא שכל היתר רחוקות מדי, יקרות מדי או מסובכות מדי. מכיוון שאנחנו חותרים לטקס חתונה ולא לטקס עינויים אנחנו ממליצים לבחור את אחת משתיהן מכיוון שהתהליך בהן פשוט וקל יחסית. בקפריסין אגב אפילו קל מאד וקצר יותר מזה הצ'כי.
  • טיפ שני: לפני שהתחלתם בכלל למלא טפסים ולתפור שמלות כלה וחליפות חתן, בדקו היטב את התאריך שבחרתם מול לוח השנה המקומי של המדינה הנבחרת. החגים, האירועים המיוחדים והפסטיבלים נוטים לשתף פעולה עם ידידנו מרפי ולכן יפלו דווקא בתאריך המיועד. ביום חג שכזה לא תמצאו איש לרפואה בבית העירייה או בבית משפט, לרנקה עיר נחמדה מאד ובית המשפט של פראג ידוע ביופיו, אך לא לשם כך התכנסנו נכון? אם כך תאמו תאריך פנוי ובדקו אותו מול הרשויות בעיר.
  • טיפ שלישי: שכרו את שירותיו של מתרגם. רובכם לא מבינים מילה בצ'כית וגם קפריסאית מדוברת היא לא הצד החזק שלכם, על מנת לצלוח את טופס הטיולים הבירוקרטי (של פראג בעיקר) מומלץ להשתמש בשרותיו המאוד לא יקרים של מתרגם שגם יסייע לכם בכל יתר המכשולים העלולים לצוץ בדרך.
  •  טיפ רביעי: את הטבעות רכשו בארץ, משתי סיבות: הראשונה מכיוון שהמחירים בחו"ל עבורכם הם "מחירי תיירים" ומטבע הדברים גבוהים הרבה יותר והסיבה השנייה היא שללא טבעות אין חתונה. לא כדאי להשאיר את הרכישה לדקה התשעים ולגלות שבייגלה לא קביל כטבעת ושום שוחד לא יעזור.
  • טיפ חמישי: מכיוון שאתם תהיו עסוקים בלהגיד אחד לשני "איי דו", בהחלפת טבעות והתנשקויות לא תוכלו להתעסק בצילומים. מי שיצלם אתכם יהיה אחד החבר'ה העובדים בבית העירייה. כבר נרשמו מקרים של צלמת בדמות פקידת הקבלה בעירייה או צלם בדמות איש התחזוקה של בית המשפט. לשניהם אין רקע נרחב מאד בצילום מקצועי של אירועים, לכן השאירו את המצלמה המקצועית בבית והביאו אתכם מצלמה פשוטה לתפעול, שלא תסבך את החברים.
  • טיפ שישי: זהו יום מיוחד במינו וכבר הגעתם עד הלום והוצאתם די הרבה כסף, איך אומרים, זה לא הזמן לחסוך. עוד במלון דאגו לנהג מונית שילווה אתכם אל הטקס עצמו, ימתין לכם עד שתתחתנו באושר ולאחר מכן יסיע אתכם חזרה למלון או לכל מקום אחר בו תחפצו. אין דבר מבאס יותר מלאחר לחתונה של עצמך רק כי אין מונית אחת פנויה לרפואה בכל לרנקה.
  • טיפ אחרון: בשיטוט הנרחב שלכם בוודאי נתקלתם באפשרות לרכוש "חבילת חתונה" באחת הסוכנויות המתמחות בכך. הסוכן יציע לכם חבילת נישואים אזרחיים מאורגנת ובה ליווי של איש שירות מקומי שיעביר אתכם יד ביד את הפרוצדורה כולה, יתרגם, ידאג למשלוח הניירת ולהחתמת המסמכים. הוא גם יצלם, ויפתח את בקבוק השמפניה. חשוב מאד לבחור בסוכנות מוכרת, בעלת ניסיון רב והמלצות חמות, כדי שדווקא הרצון לקצר דרך לא יהפוך לעוגמת נפש

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן