איך ניתן למצוא טיסות זולות לחו"ל?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיסה לחו'ל, מעצם היותה כזו, מצריכה הוצאה של כמה מאות דולרים, המתווספים להוצאות הנוספות של הטיול.

לא מעט נוסעים, אשר לוקחים בחשבון את הסכום הכולל ממנו יצטרכו להיפרד לצורך החוויה, מנסים לחסוך היכן שניתן, ובעיקר בכרטיס הטיסה. זאת מתוך ידיעה כי בדרך זו ניתן להשאיר את הכספים לדברים החשובים באמת, והם הבילויים והטיוליים במדינת היעד.

החדשות הטובות הן שאם רק מחפשים, ניתן בהחלט למצוא טיסות לחו'ל בתעריפים מוזלים במיוחד. אז כיצד בדיוק עושים זאת נכון?

בחרו בטיסות הזולות יותר

אחד השינויים החשובים ביותר בתחום הטיסות לחו'ל בשנים האחרונות הוא העלאת קרנן של הטיסות המוזלות, המכונות "Low Cost". התעריפים של אלה יהיו זולים בעשרות אחוזים מאשר טיסות "רגילות", וזאת עקב המאפיינים הברורים שלהן: האדם משלם, בעיקרו של דבר, עבור הטיסה עצמו, בעוד יתר השירותים הם אופציונליים, וכרוכים בתשלום נוסף. טיסות לואו קוסט יהיו לרוב ללא ארוחה (או עם ארוחה בסיסית ביותר), ללא סרטים וכיוצא בזה.

טיסות Low Cost מוצעות כיום לכל יעד בעולם. עד לאחרונה, הייתה זו נחלתן של חברות התעופה הזרות בלבד, אלא שהביקוש הגובר להן שינה את המדיניות של החברות הישראליות. לפני מספר שנים ארקיע החלה לשווק טיסות מוזלות לחו'ל, כשלאחרונה התבשרנו כשגם אל על משווקת כרטיסי טיסה, ליעדים שונים, החל מ-69 דולרים בלבד.

יתרונותיה של עצירת ביניים

דרך נוספת להוזיל את כרטיס הטיסה היא באמצעות "קונקשן", כלומר, עצירה בת מספר שעות ביעד ביניים. בדרך זו, ניתן לחסוך אפילו מאות שקלים במחיר הטיסה. עם זאת, חייבים לקחת בחשבון שהדבר מאריך בצורה משמעותית את משך הטיסה, כך שלא מן הנמנע שתיווצר המתנה בת לא מעט שעות בשדה התעופה.

טיסות עם עצירת ביניים מתאימות בעיקר כאשר ההמתנה אינה ארוכה מדי, או במקרים בהם נוסעים לתקופה ארוכה, כך שעיכוב של מספר שעות הופך למשמעותי פחות.

הקדישו מחשבה על מועד ההזמנה

מחיר כרטיס טיסה, וזה דבר ידוע, משתנה במידה משמעותית ככל שהחודשים עוברים. לכן, באמצעות תזמון נכון של הזמנת הכרטיס, ניתן לשים יד על הכרטיסים המשתלמים יותר.

במקרה של חברות הלואו קוסט, בדרך כלל המדיניות תהיה פשוטה: ככל שמקדימים בהזמנת הכרטיס, ואפילו חודשים לפני, ניתן למצוא כרטיסים במחירים נוחים במיוחד. לאחר מכן, כשהמטוס מתמלא, מחיר הכרטיס עולה.

מנגד, לא מעט אנשים מעדיפים להמתין עד לדקה ה-90, ולחכות לכרטיסים מוזלים שעשויים להיות מופצים בהם. הסיבה לכך, כמובן, היא שביום או יומיים שלפני הטיסה, חברות תעופה שונות מעדיפות להוריד מחירים באופן דרסטי ולמלא את המטוס, מאשר לצאת לטיסה עם כמות גדולה של מושבים ריקים.

בדרך זו ניתן לחסוך לא מעט כספים, אפילו בהזמנה של טיסות שאינן מוזלות מיסודן, אך הסכנה שהכרטיסים יאזלו לחלוטין עלולה להתגשם תמיד.

אל תוותרו על ההשוואה

בשנים האחרונות, כשהוצאות המחיה גדלו, צרכנים החלו להיות אקטיביים הרבה יותר. אחד הצעדים המשמעותיים לפני רכישות בסדר גודל משמעותי, כתוצאה מכך, הוא השוואת המחירים, שאינה פוסחת גם על תחום טיסות זולות לחו'ל.

כאשר סורקים הצעות מקבילות של חברות תעופה לגבי יעד מסוים, ואפילו באותו תאריך, ניתן בהחלט למצוא מבצעים או תעריפים זולים במיוחד של הכרטיסים (בין השאר, בהתאם לביקוש של כרטיסים במטוס ספציפי).

חושבים שמשימת ההשוואה היא מורכבת? לא בהכרח. כיום, ניתן למצוא בכל רחבי האינטרנט אתרים מסוימים שהשוואת מחירי טיסות היא תכליתם העיקרית. באמצעות חיפוש פשוט, המבוסס על הקלדת יעד הטיסה, התאריך, מאפייני הנוסעים והמחלקה הרצויה, ניתן לצפות בהצעות המעודכנות של כל חברות התעופה, הישראליות והזרות, ולבחור בזו המשתלמת ביותר.

טסה לחו"ל בזול

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן