טבעת אירוסין – עם או בלי יהלום?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

הגבר הממוצע צפוי למצוא את עצמו משקיע מחשבה מרובה מאוד בבחירת טבעת אירוסין עבור בת הזוג שלו, עד שיש שיטענו שהבחירה כאן קשה לא פחות מאשר בת זוג. יש כאן היצע פשוט אינסופי של אפשרויות, כאשר השמיים הם הגבול מהבחינה הזו.

לא מעט החלטות "קטנות" משפיעות על הבחירה הגדולה, ובכלל זה שאלת השימוש ביהלומים בטבעת הנתונה. אז האם כדאי לבחור בטבעת עם או ללא יהלומים? המאמר הבא ינסה לספק לכם את התשובה, או לכל הפחות את נקודות המחשבה העיקריות בדרך אליה.

כל היתרונות של יהלום

אין חוקים עיקריים בשאלת שילוב היהלום בטבעות אירוסין, אבל ללא צל של ספק מדובר בבחירה המשדרגת את הטבעת בצורה משמעותית. יהלום הוא לא רק החומר החזק ביותר טבע, אלא גם זה הנחשב ליוקרתי ביותר: לכן הבחירה בטבעות אירוסין הכוללות יהלום או יהלומים נראית הגיונית או אפילו מובנת מאליה. אחרי הכול, זוהי טבעת המסמנת את אחד הצעדים החשובים שהאישה מבצעת בחייה – ההחלטה שלה להעביר את חייה עם גבר אחד מסוים – ומכאן שטבעת מהודרת עם יהלום הולמת את המעמד.

כל טבעת אירוסין צריכה להיבחן לגופה, תוך שאלה על מידת ההתאמה שלה למאפייני האישה, אבל אין מקום לפשרות מבחינה המראה של הטבעת. הדעה הרווחת היא שטבעות אירוסין עם יהלום נוטות להיות מרשימות פי כמה מבחינה חזותית. היופי של היהלומים, והשילוב האופטימלי שלהם עם יתר מרכיבי הטבעת, עשוי ליצור כאן מראה בוהק ומרשים. זוהי אחת מדרישות החובה האחרות של טבעות אירוסין מנקודת המבט של לא מעט גברים ונשים.

טבעת אירוסין היא ה-טבעת המשמעותית ביותר שאישה יכולה לענוד, על פי הסטנדרטים התרבותיים של העת הנוכחית. יש לה חשיבות אף גבוהה יותר מאשר טבעות נישואין. לכן הצורך של רבים הוא למצוא טבעת אשר מתבלטת בייחודיות שלה, אפילו אם באותה יד ישנן טבעות אחרות. יהלומים הם שמאפשרים את הייחודיות הזו.

השיקול הכלכלי (או: לא חייבים יהלום)

מהצד השני של המתרס, עומדת האופציה לרכוש טבעת אירוסין שאינה כוללת יהלומים. הסיבה העיקרית שמביאה אנשים להוציא את היהלומים מהתמונה היא כמובן כלכלית. לא צריך להיות צורף מדופלם כדי לדעת שהעלות של הטבעת מושפעת בעיקר מהיהלומים שבה, וגם שככל שהיהלום יהיה יוקרתי יותר וככל שהמשקל הכולל שלו יגדל – כך מחיר הטבעת צפוי לעלות.

עם כל הרצון של הגברים להעניק לנשים המיועדות שלהן את הטופ שבטופ, לא תמיד זה אפשרי או מומלץ מבחינה כלכלית להוציא סכומים גבוהים על טבעת אירוסין עם יהלום משובח ומאסיבי. את הקביעה הזו ניתן לסייג עם הטענה המתבקשת שישנם מקומות שמציעים טבעות אירוסין הם יהלום במחירים שאמנם גבוהים יותר מאשר טבעות נטולות יהלום, אבל עדיין הגיוניים. הקולקציה הרחבה והמרשימה של רוגל יהלומים, למשל, עונה על ההגדרה הזו.

בבחירה של טבעות אירוסין ללא יהלום, כן מומלץ לחשוב על הכנסת אבני חן לתוך המשוואה. ההחלטה הנכונה על פי מרבית המומחים היא לבחור באבנים ברמת קשיות גבוהה, שגם יכולות להישמר לאורך זמן.

אז איך בוחרים?

בסופו של דבר, את ההחלטה לגבי טיב הטבעת צריך הגבר לקבל על פי מכלול רחב של שיקולים – שילוב הרעיון הוא אחד המרכזיים שבהם. מומלץ לחשוב קודם כל מה האישה הייתה רוצה לקבל, לפענח את הרמזים שלה או אפילו לערוך "מחקר" קטן בקרב חברות טובות או בנות משפחה.

לאחר שמחליטים על שילוב היהלום יש להיכנס בעובי הקורה ולקבל החלטות משלימות שאף הן משפיעות על המראה של הטבעת והמחיר שלה. אפשר ולעיתים גם מומלץ לסמוך על האינסטינקטים שלנו.

עוד בנושא:

איך מארגנים חתונה?

טבעת אירוסין - עם יהלום או בלי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן