חבילת נישואים אזרחיים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

חתונה אזרחית הפכה בשנים האחרונות אלטרנטיבה נהדרת עבור זוגות רבים המבקשים להינשא שלא בדרך המסורתית, דרך הרבנות בישראל. כמוהם גם זוגות אוהבים שמסיבות כאלה ואחרות אינם יכולים להינשא נישואים יהודיים.

עבור כל אלו קיימת האפשרות להינשא בחתונה אזרחית בחו"ל, באחת המדינות בהם טקס הנישואים מוכר על ידי מדינת ישראל, כך כאשר חוזרים ארצה מעבירים את תעודת הנישואין למשרד הפנים ונרשמים באופן רשמי כזוג נשוי על פי חוק.

בדרך אל החתונה המיוחלת מצפה לבני הזוג תהליך ארוך ודי מורכב. על מנת לעבור אותו בשלום יש לבחור באחת משתי הדרכים האפשריות: לטפל בכל אחד מן השלבים בתהליך בצורה עצמאית: לאסוף את המידע באינטרנט, לקבל טיפים לחתונה בחו"ל מאנשים שעשו את זה קודם, לטפל בניירת מראש, לדאוג לכל סידורי הנסיעה והתיאומים ולצאת לדרך. האפשרות השנייה היא לבחור את אחת מחבילות הנישואים המוצעות בסוכנויות הנסיעות השונות.

בחירת סוכנות הנסיעות

בטרם נפרט את החבילות השונות, נקדים ונמליץ לבחור מראש בסוכנות שההתמחות המרכזית שלה היא חתונות אזרחיות בחו"ל ולא בסוכנות שמטפלת בזוגות המבקשים להינשא כתחום שולי. בחירת הסוכן תשפיע עמוקות על התהליך כולו וגם על החוויה שאמורה וצריכה להיות מדהימה, נעימה ומרגשת.

סוכן שמתמחה בחתונות אזרחיות ידע לייעץ לכם על החבילה המתאימה ביותר, להצמיד לכם מלווה שישמש גם מתורגמן איכותי ויקל עליכם את הבירוקרטיה. טיפול זריז ואיכותי יהפוך את התהליך המורכב להרפתקה. מלבד זאת זכרו שהבחירה בחבילת נישואים אמורה לבוא במקום טיפול עצמאי בתהליך. משמע, אם אתם משלמים על חבילת נישואים, אתם רוצים ומצפים לכך שמישהו אחר ירוץ ויטורטר במקומכם, אתם מצידכם באים להגיד "איי דו", להחליף טבעות, נשיקות ולבלות.

חבילות נישואים אזרחיים בחו"ל מתמקדות בשני יעדים מרכזיים בעיקר והם קפריסין ופראג. היתרונות בשני היעדים הללו רבים: הראשון, אין צורך בטופס Nulla Aosta אותו מסרבות השגרירויות הישראליות במדינות אחרות להחתים ובעצם פוסלות אותן מהאפשרות לחתן ישראלים בחתונה אזרחית.

יתרון נוסף הוא שבשתי המדינות הללו הליך הבירוקרטיה נחשב פשוט יחסית ולרוב עובר ללא תקלות. כמובן שהקרבה הגיאוגרפית, הטיסה הקצרה והשהות הזולה יחסית תורמים אף הם להפיכת היעדים הללו לאטרקטיביים במיוחד עבור ישראלים.

חבילות נישואים אזרחיים בקפריסין

  • חבילת נישואים בסיסיתחתונה בקפריסין כוללת טיפול בניירת עוד בארץ, תיאום מול רשויות קפריסין, ליווי וטיפול בטפסים בקפריסין – הגעה ללרנקה, טקס נישואים, לילה במלון והעברות. מחיר החבילה החל מ – 550 אירו לאדם.
  • חבילת נישואים בשילוב חופשה מקומית – החבילה כוללת טיפול בניירת עוד בארץ, תיאום מול רשויות קפריסין, ליווי וטיפול בטפסים בקפריסין – הגעה ללרנקה, טקס נישואים ומשם חופשה באחד מן היעדים האטרקטיביים של קפריסין: איה נאפה, הרי הטרודוס, לימסול ועוד. מחיר החבילה החל ב- 700 אירו, כולל העברות ומשתנה בהתאם ליעד ולמספר הימים של החופשה כולה.
  • חבילת נישואים בשילוב ירח דבש באירופה – החבילה כוללת טיפול בניירת עוד בארץ, תיאום מול רשויות קפריסין, טיסה סדירה ללרנקה, טקס נישואים אזרחיים בקפריסין, שהיית לילה במלון פאר במפרץ לרנקה ובשעות הבוקר המראה לירח דבש באחד מן היעדים באירופה: רומא, מילאנו, ליסבון, ורנה, פריז, לונדון, אמסטרדם, וינה, ציריך, וורשה, מוסקה או אתונה. מחיר החבילה החל מ- 840 אירו לאדם ומשתנה בהתאם ליעד ולמספר הימים של ירח הדבש.
  • חבילת נישואים VIP – חבילה ייחודית המוצעת על ידי חברות תעופה פרטיות. החבילה כוללת טיפול בניירת עוד בארץ, תיאום מול רשויות קפריסין, ליווי וטיפול בטפסים בקפריסין. הגעה לנמל התעופה שדה דב שם ממתין ממטוס מנהלים פרטי שיטיס את בני הזוג (עם אופציה לארבעה מלווים, חברים או בני משפחה) אל לרנקה, שם ייערך טקס הנישואים. לאחריו בילוי סוף שבוע בלרנקה, שהייה במלון, השכרת רכב צמוד וטיסה פרטית חזרה לארץ. מחיר ותיאומים מול החברה בלבד, ניתן לשלב תוספות כמו ארוחות וטיפולי ספא בתשלום נוסף.

חבילות נישואים אזרחיים בצ'כיה

  • חבילת נישואים בסיסית – החבילה כוללת טיפול ותרגום כל המסמכים הנדרשים בארץ. תיאום מול בית העירייה בפראג, העברות, טיסות, שהייה בבית מלון וליווי צמוד של מארגן חתונות מרגע הנחיתה, דרך משטרת ההגירה ועד בית העירייה. טקס חתונה בפראג כולל עדים, מוסיקה ובקבוק שמפניה ומשלוח סופי של תעודת הנישואים לאחר החתמתו והעברתו לבני הזוג. מחיר חבילה זו מתחילות מ- 550 אירו לאדם.
  • חבילת נישואים ביעד אטרקטיבי – חבילות הכוללת טיפול ותרגום כל המסמכים הנדרשים בארץ. תיאום מול בית העירייה בפראג, העברות, טיסות ושהייה בבית מלון. ליווי צמוד של מארגן חתונות מרגע הנחיתה, דרך משטרת ההגירה ועד בית העירייה. לאחר מכן ניהול הטקס וארגון האירוע, קטן או גדול לבקשת בני הזוג ביעד אקזוטי כמו טירה, מצודה או גן. מחיר חבילות אלו מתחיל מ- 900 אירו ומשתנה בהתאם למיקום הסופי, לתוספות ולמספר המשתתפים.

יעד נוסף המצטרף לרשימת המדינות בהם ניתן לערוך טקס נישואים אזרחי הוא סלובניה המציעה חבילת נישואים הכוללת טיפול ותרגום כל המסמכים הנדרשים בארץ, תיאום מול בית העירייה בסלובניה, טיסה ו- 7 לילות במלון ארבעה כוכבים, טקס נישואים בעיר קראן או שקופיה לוקה, ליווי צמוד של מתורגמן, העברות, תרגום התעודה ומשלוח לארץ והחתמה באפוסטיל. המחיר – 1200 אירו לאדם כולל הטיפול בטקס הנישואין.

כל החבילות המוזכרות מעלה כוללות גם את השירותים הבאים: תשלום מסי נמל, איגרות נוסעים, מס ביטחון ודמי רישום. אינן כוללות ביטוח רפואי, הוצאות אישיות ותוספות חגים או תרגום כל מסמך נוסף (תעודת גירושים או תעודת פטירה).

המידע לגבי עלויות חתונה אזרחית בחו"ל כפי שצויינו במאמר, נאספו מאתרי אינטרנט שונים, והם תואמים לתקופה הנוכחית ומיועדים להעניק תמונה כללית של טווח המחירים. כמובן שיש לברר מבעוד מועד תאריכים, מחירים ואת כל יתר הפרטים אצל סוכן הנסיעות שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן