חתונה אזרחית בלאס וגאס

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

עיר התיירות וההימורים, לאס וגאס, היא יעד תיירותי פופולארי מאוד, עיר ייחודית שמציעה עולם ומלואו באמצע מדבר נבאדה, שבמערב ארה"ב. אחד המאפיינים המרכזיים של העיר, מלבד מלונות יוקרה, בתי קזינו וכמובן ה"סטריפ" – הרחוב הראשי והנוצץ של העיר, הוא היותה עיר חתונות.

מעל 100,000 זוגות מכל העולם מתחתנים בעיר מדי שנה, כאשר רובם נעשים במתכונת של חתונה אזרחית. כולנו מכירים סצנות חתונה מסרטים וסדרות טלוויזיה אמריקאיים והמציאות די דומה למה שניתן לראות. ברחבי העיר פזורות חברות פרטיות שמציעות שירותי חתונה, וכמובן שניתן לבצע את ההליך במשרדים הרשמיים של עיריית לאס וגאס.

ניתן לקיים חתונה אזרחית בלאס וגאס בצורה הפשוטה והרגילה ביותר, או שניתן ללכת על חוויה ייחודית ולעיתים מעט אקסצנטרית של חתונה שבה המחתן לבוש תחפושת אלביס פרסלי או בטקס פרחוני ועמוס לבבות. העיר הזו יוצאת דופן וכך גם אפשרויות החתונה בה. ישראלים רבים המבקשים לערוך טקס אזרחי, בין אם הם נמצאים בארה"ב או טסים למטרת החתונה, בוחרים בלאס וגאס כיעד המועדף עליהם.

בירת חתונות הבזק

חתונה אזרחית בלאס וגאס ידועה בכך שניתן להשלים את התהליך כולו באופן מהיר במיוחד, ואכן זהו פחות או יותר המצב במציאות. בניגוד ליעדי חתונות אזרחיות פופולאריים אחרים בארה"ב, למשל ניו יורק שמתבססת כיעד חתונות נפוץ בחוף המזרחי, בלאס וגאס אפשר להנפיק רישיון חתונה ולבצע את הטקס האזרחי מיידית וללא המתנה של 24 שעות בין שני השלבים.

שוב לציין, כי בניגוד לחתונה אזרחית בניו יורק למשל, חתונה אזרחית בלאס וגאס לרוב לא נערכת במשרדי העירייה, אלא באתרים פרטיים רבים הפזורים בכל העיר. זוגות יכולים לבחור להינשא בכנסיות מיוחדות, בתי כנסת או פשוט דרך חברות נישואים אחרות.

רוב המוסדות הללו מציעים גם שירותי חתונה אזרחית, בהליך אזרחי לחלוטין. גם אם בפועל, הוא מתקיים במה שקרוי במקום כנסייה, טקס הנישואים אינו טקס דתי או נוצרי כלל. חתונות במשרדי הפקידות המחוזית של לאס וגאס נערכות רק בהזנה מיוחדת מראש והן עניין נדיר יחסית.

הוצאת רישיון חתונה בלאס וגאס

השלב הראשון של חתונה אזרחית בלאס וגאס הוא הוצאת רישיון חתונה. הגורם הרשמי האחראי על כך בעיר הוא משרד הפקידות המחוזית (שם המחוז של לאס וגאס הוא קלארק) – County Clerk, מחלקת נישואים אזרחיים (Civil Marriages). המשרד נמצא במרכז העיר והגישה אליו קלה, שעות הפתיחה הן: ימי ראשון עד חמישי 14:00-18:00 וימי שישי ושבת החל מ-08:00 בבוקר ועד 22:00.

על מנת להוציא רישיון חתונה אזרחית בלאס וגאס, יש להצטייד בדרכונים תקפים של שני בני הזוג ולמלא טפסים רלבנטיים במקום. יש לשלם עמלה של 50 דולר עבור רישיון החתונה – כאשר אם משלמים בכרטיס אשראי יש דמי טיפול של 55 דולר. כתובתו של משרד הנישואים האזרחיים בפקידות המחוזית של נבאדה היא: South Third, 309.

טקס החתונה

לאחר הנפקת רישיון חתונה, על בני הזוג לבחור מקום שבו יערכו את הטקס עצמו. אם לא ממש חשוב ה"שואו", אז ניתן למצוא אתר חתונה תוך שניות ממש, ברחוב עצמו או מראש באינטרנט. עלות טקס חתונה אזרחית בלאס וגאס אינה קשורה לתשלום על רישיון החתונה, כיוון שהוא משולם בנפרד לחברת החתונות הרלבנטית.

עלויות חתונה אזרחית בניו יורק יכולות להיות מינימאליות, בסביבות 50 דולר לטקס אזרחי קצרצר ופשוט מאוד ועד אלפי דולרים לטקסים מושקעים יותר, שכוללים אטרקציות שונות ומיוחדות לעיר יוצאת הדופן הזו.

לאחר טקס החתונה, יש לחכות מספר ימים לקבלת תעודת הנישואים הרשמית מטעם מוסדות המדינה – זאת גם אם מתחתנים בחברת חתונות פרטית או אצל שופט מוסמך, למשל. התעודה נשלחת בדואר ולא חייבים לחכות עבורה בעיר – מה שכן חשוב מאוד הוא לציין מראש כי יש צורך בתעודה בינלאומית, לשלם על כך עוד כסף ואז ניתן לקבלה גם בדואר לישראל.

לאחר השלמת טקס החתונה, רצוי לבקש ממשרד הנישואים שבו הונפק רישיון החתונה עותק של תעודת הנישואים, שם יש לשלם סכום כסף קטן ולקבל חותמת אישור רשמית להעתק התעודה.

כמו כן, ניתן להזמין מסמכים אלו מאתר האינטרנט של המשרד לאחר החתונה עצמה וללא צורך להיות נוכח פיזית. התעודה עצמה נשלחת לישראל, או לכל כתובת מוגדרת אחרת, חשוב לציין מראש את הרצון בתעודה מוכרת בינלאומית, כך שהיא תגיע עם חותמת אפוסטיל משפטית מטעם נוטריון ציבורי רשמי.

חבילות נישואים אזרחיים

בגלל שלאס וגאס היא מעין בירת חתונות בינלאומית, זוגות המבקשים להינשא אזרחית בעיר המיוחדת יכולים לרכוש חבילת נישואים אזרחיים בלאס וגאס מטעם חברות הנסיעות בישראל או דרך האינטרנט.

חבילות אלו כוללות לרוב טיסות לארה"ב ואמצעי הגעה ללאס וגאס (אפשר בטיסה, לשלב עם טיול ברכב במערב ארה"ב וכדומה), סיוע ברישום לחתונה ואפילו תשלום מראש לחברת חתונות בעיר. ההליך של חתונה אזרחית בלאס וגאס פשוט מאוד – לא מצריך מסמכים מורכבים, תרגומים נוטריונים ובדיקות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן