דילים לחתונה אזרחית בחו"ל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כאשר יוצאים לחו"ל, לטיול, לנופש, מקובל מאוד לעשות זאת במסגרת דיל משתלם. כך הדבר גם כאשר יוצאים לשיט מפנק או לחופשת סקי, גם אז לא כדאי לוותר על דילים. זוהי הדרך להפוך את החוויה ואת החופשה להרבה יותר זולה. אך לא רק למטרות נופש יוצאים הישראלים לחו"ל ויש גם כאלה היוצאים לחו"ל על מנת להינשא.

נישואין אזרחיים הם הדרך לעקוף את החובה לעבור ברבנות, ויש גם כאלה שבוחרים בצעד כזה למשל כאשר מדובר בזוג מעורב (כגון יהודי ונוצרייה, מוסלמי ויהודייה), וכן פסולי חיתון כגון כהן וגרושה, עולים וחסרי דת וכן הלאה. עם הזמן, כאשר הצורך בפתרונות לנישואין אזרחיים הפך לתופעה רחבה יחסית, הופיעו גם דילים ייעודיים. מהם בדיוק הדילים הללו? מה הם כוללים ומדוע זה כדאי?

מקצרים תהליכים וחוסכים

החיפוש אחר דילים לחתונה אזרחית בחו"ל נובע משתי סיבות עיקריות. ראשית. יש בכך כדי לחסוך הרבה מאוד זמן, טרחה, ולפעמים גם עוגמת נפש. חברות המארגנות דילים שכאלה בקיאות בתהליך הטיפול בחתונה האזרחית.

החברות המציעות דילים יודעות בדיוק אילו מסמכים נדרשים לצורך קיום חתונה, בכל מדינה ומדינה. פעמים רבות החברות הללו גם מעבירות מסמכים לאנשי קשר ומסתייעות בהם גם כדי לקצר תהליכים ולמנוע עיכובים. סיבה נוספת לאותם הדילים – חיסכון בכסף.

גם אם נדמה כי טיפול עצמי בכל מיני בירוקרטיות יחסוך כסף בסופו של דבר, הרי שהדילים יכולים להציע עסקה כוללת ומשתלמת. כאשר מתחשבים בארגון הסידורים, המלון ולפעמים גם טיסה ואטרקציות נלוות – מקביל מחיר סופי נוח וכדאי.

דיל על פי ארצות היעד

כאשר מחפשים דיל משתלם לחתונה אזרחית שתתקיים בחו"ל כדאי לזכור שישנם הבדלים בין המדינות השונות. ההבדלים נעוצים בחוקים הקשורים לקיום החתונה, במסמכים הנדרשים, באופן ההרשמה, עדים וכדומה.

לא בכל מדינה יש צורך לפנות לשגרירות ויש כאלה שנוקטים גישות יותר מקלות מאחרות. לא תהיה זו הפתעה, אם כן, כאשר נספר שחברות המציעות דילים בדרך כלל מתמחות במדינה מסוימת בחו"ל.

יש חברות המתמחות בעיקר בדילים לצורך קיום חתונה אזרחית בקפריסין. חברות אחרות מתמחות בדילים לחתונות בפראג. יש דילים נפרדים לחתונות ביוון, בארצות הברית, ארצות דרום אמריקה ועוד.

החלטתם באיזו מדינה תרצו להתחתן? כעת בחרו את החברה שתטפל בסידורים הדרושים לאותה המדינה ומציעה דילים, עסקאות חבילה משתלמות.

מה כלול בחבילה?

כולנו מכירים את חבילות התשלום שגובות חברות שונות – חברות הכבלים, חברות הסלולר וכדומה. חבילות של שירותים מהוות חלק משמעותי גם מכל דיל של חתונה אזרחית בארצות הניכר. ישנן חבילות שונות, ולא כולן יכללו למשל טיפול בטיסה או מלון.

עם זאת, חבילת השירות תכלול סעיפים כגון – טיפול בתרגום מסמכים לשפת ארץ היעד, מסמכים כגון תעודת לידה, אישור מצב משפחתי ממשרד הפנים. טיפול באישורים נוטריונים. הזמנת עדים וסידורים מול העירייה או רשם הנישואין המקומי.

חלק מהדילים יכולים לכלול גם לינה במלון ואטרקציות מקומיות ויש דילים שבהם מזמינים עבור בני הזוג גם צלם, פרחים וכדומה. רוצים להתפנק? הזמינו חבילה שכוללת הסעות, ביקורים באטרקציות תיירותיות, סיורים מודרכים במקומות נבחרים.

מישהו מטפל בכם

איך תדעו שהדיל שהזמנתם אכן טוב ומשתלם? קודם כל, הפעילו היגיון בריא. בררו עלויות של דילים שונים ובקשו פירוט לגבי סוגי דילים שונים – מחירים ושירותים. העדיפו חברות שמציעות תעריף מסודר ואשר מספקות שירות יעיל ואדיב לגבי כל שאלה או בירור. כדאי להעדיף חברה רצינית, שיכולה להציג חוות דעת והמלצות מהלקוחות הקודמים. כך תוכלו ליהנות ממחיר נוח וראש נקי מדאגות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן